Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Καλή Χρονιά!

Φίλοι μου, Χρόνια σας Πολλά! Και σας ευχαριστώ θερμά που φτάσατε τις επισκέψεις στο ταπεινό μπλογκάκι μου σε πενταψήφιο νούμερο! (να'ναι καλά η Mouskouri βέβαια, κυρίως όμως η Ρίκα Βαγιάνη που διάβασε την μετάφρασή μου και έβαλε λινκ προς αυτήν, απ'όπου και ήρθαν οι περισσότεροι επισκέπτες μου)
Μία διαφορετικού ύφους ανάρτηση σήμερα, εορταστική, οπότε μην περιμένετε καμιά αποκάλυψη, ούτε καμιά βαθυστόχαστη ανάλυση! Έχουμε καιρό γι'αυτά μετά τις διακοπές! :)

Εύχομαι να περνάτε όλοι πάρα πολύ καλά αυτές τις μέρες, αν και καταλαβαίνω ότι για πάρα πολύ κόσμο τα πράγματα είναι δύσκολα. Ευτυχώς είμαι από τους τυχερούς που έχουν ακόμα δουλειά, και είπα να ταξιδέψω λιγάκι όσο είμαστε ακόμη στην Ευρωπαϊκή Ένωση και μπορούμε να ταξιδεύουμε ελεύθερα!


Σας γράφω τώρα από ένα δωμάτιο ξενοδοχείου στη Ρώμη, όπου έχουμε έρθει για Πρωτοχρονιά. Οι πρώτες μου εντυπώσεις από τη Ρώμη δεν είναι οι καλύτερες δυνατές... Έχασαν την μία από τις δύο βαλίτσες μας στο αεροδρόμιο, αλλά ευτυχώς την βρήκαν σήμερα και θα την έχουμε (ελπίζω) μέχρι το βράδυ... Περιττό όμως να σας πω ότι χθες σχεδόν όλη τη μέρα την περάσαμε στο αεροδρόμιο... Το βραδάκι πάντως καταφέραμε να κάνουμε μια βολτίτσα, και πήγαμε στο Trastevere, μια πολύ γραφική περιοχή της Ρώμης, και φάγαμε σε μια πολύ όμορφη μικρή trattoria.
Πάντως όσοι υποφέρετε από το σύνδρομο "τι χάλια που είναι η Αθήνα", σας διαβεβαιώ ότι η Ρώμη είναι περισσότερο βρώμικη, και αρκετά πιο τρομακτική το βράδυ απ'ότι η Ελληνική πρωτεύουσα.
Βέβαια τις πολλές βόλτες θα τις ξεκινήσω από σήμερα, οπότε είμαι σίγουρος ότι οι εντυπώσεις μου θα αλλάξουν προς το καλύτερο.
Λοιπόν θα σας αφήσω τώρα για να ξεκινήσω τις βόλτες μου. Σας εύχομαι να περνάτε όλοι πάρα πολύ καλά, και ο νέος χρόνος να σας φέρει όλα όσα επιθυμείτε! Ελπίζω και για τη χώρα μας το 2012 να είναι καλύτερο από την χρονιά που φεύγει...
Όσοι έχετε καμία πρόταση για το πού να πάμε, τι να φάμε, κτλ, στη Ρώμη, παρακαλώ πολύ να μου τα πείτε στα σχόλια! :)

Καλή Χρονιά σε όλους! 

11 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά και από μένα!!!

    Για να αποδώσουμε τα του Καίσαρως τω Καίσαρι, για τις επισκέψεις είναι υπεύθυνη η Ρίκα Βαγιάννη και όχι (άμεσα) η Νανά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @serenata: Μόνο τυχερός; Μη νομίζεις ότι δεν το αναγνωρίζω, βλέπω τι γίνεται γύρω μας! Τόσοι γνωστοί μου δεν πήραν καν δώρο ή το πήραν μισό, άλλοι τόσοι δεν έχουν καν δουλειά, ενώ εγώ είχα την δυνατότητα να πάω εξωτερικό, και μάλιστα για αρκετές μέρες... Ευλογημένος είμαι, όχι απλά τυχερός! :) Καλή Χρονιά! :)

    @kouroubel: Έχεις απόλυτο δίκιο, και ήδη το διόρθωσα στην ανάρτηση! Απλή απερισκεψία ήταν πάντως, γιατί έγραφα βιαστικά. :) Καλή Χρονιά και σε σένα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στέλιο, καλησπέρα, καλώς σας βρήκα και χαίρετε! :-)

    Ήτοι, μην ψήνεσαι ότι θα μ’έχεις μόνιμο, γιατί αν αρχίσω να συχνάζω κι εδώ «Ζήτω που καήκαμε»,θα με χωρίσει η κυρά και βαριέμαι να ψάχνω γι’άλλη.
    Ρε συ κουμπάρε, κάνα ανακοινώσιμο mail παίζει; Υπέθεσα (ξυπνητζής ων) το ad-judicium@blogspot.com αλλά ατύχησα. Αν όχι, κι έχω την άδειά σου να το ζητήσω από τον …ξέρεις ποιόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Στελή! Αργά μπήκα και είδα τις ερωτήσεις περί Ρώμης, αλλιώς θα 'χα να σου πω. Και κοίτα σύμπτωση: το σακίδιό μου ήταν το μόνο που δεν έβγαλε ο ιμάντας και κόντεψα να τρελαθώ! Για καλή μου τύχη με περίμενε το βράδυ στο ξενοδοχείο πάνω που μετρούσα τα ευρουδάκια μου για να δω αν μου έφταναν ν' αγοράσω τουλάχιστον κάνα unmetionable να μεταλλάζω. Ελπίζω πως πέρασες καλά παρ' όλ' αυτά. Και μη νιώθεις τύψεις, τρελό.
    Τόσπαν, με καλύπτει η πρώτη παράγραφος του Κιντάκου, τον οποίο σαν καλή stalker ακολούθησα ως εδώ για να πω μια καλησπέρα. (όπου αντικαθιστούμε το "κυρά" με το αντίστοιχο "κύριος", για να μη μπερδευτούμε).
    Απροπό (και ξυστό) πότε με το καλό περνάει ο εισπράχτορας ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώστονα κι ας άργησε! :)
    Να'ρχεσαι μωρέ πού και πού και κατα'δω! Εξάλλου γράφω τόσο αραιά, που με 2-3 φορές το χρόνο καλά είσαι! :)

    Μπορείς να μου στείλεις στο mr.Stelios "παπάκι" gmail.com !

    (Δεν το γράφω κανονικά μην το σκανάρουνε τα μποτ και με πρήξουν στο σπαμ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπερνούλα, κι εσύ εδώ!! Τι χαρά! :)
    Κι εσύ μωρέ να μου'ρχεσαι πού και πού!

    Ναι, δόξα τω Θεώ, υπέροχα πέρασα τελικά! Έβγαλα και φώτο ως Καίσαρ και την ψώνισα, όλα καλά! :)

    Την βαλίτσα μας εμείς την πήραμε μετά από 3 μέρες... Ευτυχώς είχαμε την άλλη, στην οποία είχαμε τα πιο απαραίτητα (εσώρουχα κτλ)... Τεσπά, πέρασε κι αυτό! :)

    Αυτό με τον εισπράχτορα δεν το κατάλαβα... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν πατάω τα μπλε γραμματάκια σε ένα σχόλιο του προηγούμενου ποστ στο ιστολόι που ξέρεις, με πετάει εδώ. Δεν είσαι εσύ ο φυσικός και ηθικός αυτουργός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχα ναι φυσικά εγώ είμαι!! :) Δεν πρόσεξες και το τρέιντμαρκ πιθήκι; :)

    Απλά δεν έκανα τη σύνδεση στο μυαλό μου... ώρες ώρες αργώ λίγο! :) Ή έπρεπε να πεις "πότε θα'ρθει το ειδικό κλιμάκιο;" :)

    Τα μάζεψες κιόλας βρε τόσα λεφτά; Μπράβο, έτσι! Να σώσουμε την χώρα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι λες καλέ! Τα είχα βγάλει στην Ελβετία, αμ πως! Δεν είδες που βάζω και την κουκούλα-αγαπούλα και σου καρφώνω πού θα βρεις άλλα εκατό μυριόπουλα;
    Μα και βέβαια πρόσεξα το τρέιντμαρκ μαϊμάκι! Α, και θενκς για την υποστήριξη, it means a lot to me ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπάμε Βερναρδίνα αφού! Είναι δυνατόν να μην στηρίξουμε; :)

    Και ούτως ή άλλως, ήταν τραβηγμένα απ'τα μαλλιά τα όσα "σου σούρανε"... έλεος δηλαδή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή