Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Προς κ.Νικόλαο Χατζηνικολάου, εκδότη Real News

Δεν ξέρω αν παρακολουθείτε το φλέγον θέμα των ημερών, όχι βέβαια την ελληνική οικονομία, όχι καλέ πως σας ήρθε, ούτε φυσικά το ΔΝΤ, καλά που πάει το μυαλό σας μωρέ;

Μιλάω για ΤΟ ΦΛΕΓΟΝ ΘΕΜΑ!

Φυσικά και εννοώ το νέο ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ, με τίτλο "1821". 

Τόλμησαν οι ανθέλληνες εβραιομασώνοι του ΣΚΑΪ και έβαλαν στα ανίερα στόματά τους τους ήρωες της Πατρίδος μας!

Και, φυσικά, μη χάσουν ευκαιρία οι επαγγελματίες του λαϊκισμού, έσπευσαν να τοποθετηθούν απέναντι σε κάθε απόπειρα "παραχάραξης της ιστορίας", και αμέσως διέγνωσαν (τι σαΐνια!) τα υποχθόνια σχέδιά του σταθμού, που ανήκει ως γνωστόν στα συμφέροντα αυτά (ποια;;;) που δια μέσου των αιώνων αντιμάχονταν τον Ελληνισμό.

Φυσικά δε μου κάνει εντύπωση ούτε ο Καρατζαφέρης, ούτε ο Άδωνις, αλλά μου έκανε χείριστη (ελεεινή όμως) εντύπωση, ο χειρισμός του θέματος από τον Νίκο Χατζηνικολάου, τον οποίο ειλικρινά μέχρι τότε σεβόμουν. Δεν άργησε ούτε στιγμή, αμέσως κατάλαβε τα μυστικά σχέδια που τίθονται σε κίνηση, και επιστράτευσε την βοήθεια του καθηγητή κ. Καργάκου, για να τα σταματήσει.

Όσοι δεν έχετε ακούσει τη συνέντευξη (γίνεται;), μπορείτε να την ακούσετε εδώ:

Δεν άντεξα λοιπόν, και του έστειλα την παρακάτω επιστολή:


Προς: κ. Νίκο Χατζηνικολάου, εκδότη Real News


Αγαπητέ κ. Χατζηνικολάου,

Αποφάσισα να σας στείλω αυτή την επιστολή όταν άκουσα την ραδιοφωνική συνέντευξη που πραγματοποιήσατε με τον καθηγητή κ. Σαράντο Καργάκο, σχετικά με την εκπομπή "1821" του ΣΚΑΪ. Την άκουσα προσεκτικά, και μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες, που νιώθω υποχρεωμένος να σας τις μεταφέρω, γιατί πραγματικά μέχρι σήμερα είχα εξαιρετική εικόνα για το πρόσωπό σας γενικά και τις ικανότητές σας ως δημοσιογράφος ειδικότερα. 

Θα σας παρακαλούσα λοιπόν να μου απαντήσετε στα παρακάτω:

- Τι νόημα έχει να ζητάτε σχολιασμό μιας εκπομπής από κάποιον που δεν την έχει δει;

- Δεν μπορούσατε να βρείτε έναν Ιστορικό να σας μιλήσει επί του θέματος; Ο κύριος Καργάκος είναι φιλόλογος εξ όσων ξέρω.

- Γιατί οι ερωτήσεις σας δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένα σημεία της εκπομπής τα οποία αμφισβητείτε, παρά ήταν γενικόλογες και υπερβολικές ("περνούσαμε μια χαρά 300 χρόνια, συμφωνείτε;" - κανείς στην σειρά δεν υποστήριξε κάτι τέτοιο) ή και τελείως εκτός θέματος (περί Θράκης π.χ.).

Και το αποκορύφωμα, στο τέλος, του προτείνετε συνεργασία, μην τυχόν και αφήσετε ανεκμετάλευτο τον ντόρο των ημερών. 

Αν σκοπός σας είναι η ιστορική αλήθεια (και όχι απλά το να πουλήσετε μερικά παραπάνω φύλλα με ένα ένθετο), βρείτε μια ομάδα επιστημόνων ιστορικών, ανάλογου βεληνεκούς με την ομάδα του ΣΚΑΪ, επενδύστε χρόνο και χρήμα στην έρευνα (ως εφημερίδα εννοώ, όχι εσείς προσωπικά προς Θεού), και παρουσιάστε τα αποτελέσματά της. Και όχι τώρα, λόγω της φασαρίας που γίνεται, αλλά σε ανύποπτο χρόνο στο μέλλον. 

Πιστεύω η συγκεκριμένη συνέντευξη παραβιάζει κάθε κώδικα δεοντολογίας, αγγίζει στα όρια του λαϊκισμού, και πραγματικά λυπάμαι που έγινε αιτία να πέσετε στα μάτια μου. Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν μου απαντούσατε, παρόλο που γνωρίζω πόσο πολυάσχολος είστε.


Να ξεκαθαρίσω εδώ οτι ουδεμία μομφή έχω προς τον Σαράντο Καργάκο τον οποίο σέβομαι απολύτως, και μάλιστα συμφωνώ σχεδόν με όλα όσα λέει, ειδικά με την απάντηση του περί καθαρότητας αίματος. Η μοναδική μου μομφή είναι προς τον Χατζηνικολάου, όπως ελπίζω να είναι ξεκάθαρο από την επιστολή.

Επίσης πρέπει να σημειωθεί ότι την επιστολή την έχω στείλει εδώ και αρκετές μέρες στο portal@realnews.gr και δεν έχω πάρει απάντηση. Αν είχε απαντήσει κάποιος και έδινε μια κάποια δικαιολογία, ή μου επισήμανε κάποιο λάθος μου, ή κάτι τέλος πάντων, δεν θα ένιωθα την ανάγκη να την δημοσιεύσω και εδώ.

4 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν είδες τος Φακέλους της Δευτέρας που είχαν να κάνουν με το ντοκυμανταίρ. Εάν τους είδες, θα κατάλαβες πολλά, έως και για το ποιόν του κυρίου Βερέμη. Μην πω για το ντοκυμανταίρ το ίδιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βεβαίως και το είδα, και αν έχεις facebook, μπορείς να δεις την γνώμη μου επί αυτού εδώ:
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=171531322895199&id=157258650989695

    Εσύ τι διαφορετικό κατάλαβες; Γιατί δεν μίλησε κανείς ευθαρσώς για συνωμοσία; Γιατί ο Γιανναράς δεν είπε κάτι συγκεκριμένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί εξακολουθείς να μου προσάπτεις γνώμες που ΟΥΔΕΠΟΤΕ εξέφρασα; Με είδες εμένα πουθενά να κάνω λόγο για συνωμοσία; Από πότε ένα οργανωμένο σχέδιο πρέπει σώνει και καλά να είναι συνωμοσία; Άσε που έχουμε μπερδέψει την συνωμοσία με την συνωμοσιολογία, αλλά ας μην ανοίξουμε αυτό το θέμα.
    Τίποτε δεν είπε ο Γιανναράς; Δηλαδή ο Βερέμης ως ανοργασιμικιά γκόμενα εξερράγη από μόνος του και άρχισε τις υστερίες επειδή κανείς δεν είπε τίποτε; Ούτε με δαγνωμένη γλώσσα παραδέχθηκε ότι ο σκοπός του ντοκυμανταίρ είναι για να ξαναδούν την ιστορία οι ενήλικοι; Άρα (συμπερασματικά προέκυψε ότι) οι ενήλικοι δεν ξέρουν ιστορία άρα να τους την διδάξουμε; Δεν το πρόσεξες; Όπως επίσης δεν πρέπει να πρόσεξες πως αντέδρασε όταν άκουσε ότι ο μόνος που είχε ασχοληθεί με τα ντοκυμανταίρ ήταν ο Άνθιμος.

    Οκ, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Βερέμης εξερράγη επειδή προσπαθούσε επί αρκετά λεπτά να πάρει μια απάντηση από το Γιανναρά ως προς το τι άξιζε να διασωθεί. ο Γιανναράς το μόνο που έλεγε είναι "εγώ δεν λέω τίποτα, να προβληματιστούμε λέω".
    Τα περί αντεθνικής συνωμοσίας ήταν εξεφρασμένη άποψη του Άνθιμου και άλλων εκπροσώπων της εκκλησίας, όμως τώρα που είχε τον αντίλογο απέναντι το βούλωσε, έτσι δεν είναι;
    Το ότι πολλοί ενήλικοι δεν ξέρουν την ιστορία μας νομίζω ότι είναι προφανές, και μακάρι αυτή η προσπάθεια του ΣΚΑΙ να βρει μιμητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή