Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Και λίγη Ποίηση

Λοιπόν δεν μου το είχα για ποιητή. Όμως οι αντιδράσεις κάποιων στην σελίδα του "1821" στο facebook (http://www.facebook.com/pages/1821-E-nea-megale-paragoge-tou-SKAI/157258650989695), με ενέπνευσαν φαίνεται. Απολαύστε με λοιπόν. Αφιερωμένο με πολλή αγάπη στους Έλληνες Πατριώτες που κάνουν τόσο αισθητή την παρουσία τους στο facebook:

       1821 
(ή "Μισώ την Τρίτη")





Τρίτη και πάλι σήμερα
η μέρα που μισώ
που αρχίζουνε τα ψέματα
Βερέμης και Τατσό


Κακολογούν τον Θεόδωρο
τον άγιο ήρωά μου,
πως έπαιρνε λεν λάφυρα, 
μα τι ακούν τ'αυτιά μου;


Οι άγιοι εκείνοι άνθρωποι
χρυσάφια δεν ζητούσαν,
το Έθνος μόνο κι ο Θεός
τα χέρια τους κινούσαν!


Τι κι αν τον Ρήγα Έλληνας
πρόδωσε στον Σουλτάνο,
υπάρχουν και 2-3 κακοί,
μα όχι παραπάνω.


"Σφαγή" λένε της Τρίπολης
την άγια κείνη μέρα
που χάρηκαν οι άγγελοι
κι ο κόσμος πέρα ως πέρα


Κι ο Θεόδωρος την λέει σφαγή
στα μνημονεύματά του;
Μπα, δεν μπορεί, το σίγουρο
αλλάξαν τα γραπτά του!


Για ευημερία μου μιλούν,
και το αίμα μου όλο βράζει
Εβραιομασώνοι αριστεροί
το τέλος σας πλησιάζει!


Όλοι καλά γνωρίζουμε
πόσο άθλια όλοι ζήσαν!
Το '21 πρώτη φορά
να βγουν στο φως τολμήσαν!


Μα ας ηρεμήσω όσο μπορώ,
και τα πανό να φτιάξω,
το βράδυ εκεί στο Φάληρο
θα πάω να τους φωνάξω.


Μόνο ο Τράγκας και ΕΓΩ
ξέρουμε ιστορία
κι ας μην τα πάω τόσο καλά
με την ωρθωγραφύα.






(UPDATE: 16/2/2011
Τελικά έγινε η μεγαλειώδης συγκέντρωση έξω από το ΣΚΑΪ! 
Μπορείτε να την δείτε εδώ:  http://www.youtube.com/watch?v=PtQoOIOc2Og
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι τι στο καλό γύρευαν εκεί οι Αλβανικές σημαίες;;;;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου